Twitter advertising

Από ότι δείχνουν τα πράγματα η εποχή της δωρεάν διαφήμισης στο Twitter φτάνει προς το τέλος της.
Σύμφωνα με αυτά που ακούγονται τελευταία, το Twitter ετοιμάζει μια πλατφόρμα διαφήμισης που θα λανσάρει τις επόμενες εβδομάδες ή το περισσότερο τους προσεχείς μήνες, ενώ την ίδια ώρα ο Anamitra Banerji (στέλεχος του Twitter), δηλώνει ότι βρίσκονται στο στάδιο […]

Twitter Advertising AdsTwitter advertising
Από ότι δείχνουν τα πράγματα η εποχή της δωρεάν διαφήμισης στο Twitter φτάνει προς το τέλος της.

Σύμφωνα με αυτά που ακούγονται τελευταία, το Twitter ετοιμάζει μια πλατφόρμα διαφήμισης που θα λανσάρει τις επόμενες εβδομάδες ή το περισσότερο τους προσεχείς μήνες, ενώ την ίδια ώρα ο Anamitra Banerji (στέλεχος του Twitter), δηλώνει ότι βρίσκονται στο στάδιο του testing.

Αυτό που είναι ακόμα άγνωστο, είναι το πώς θα γίνεται η πληρωμή αυτών των διαφημιστικών. Θα στηρίζονται στο πρότυπο του AdSense;

Αν ναι πού θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις αν όχι εκεί που γίνονται τα tweets; Άραγε θα επηρεάσουν την απρόσκοπτη λειτουργία του site που έως τώρα είχε σταθερά ανοδική πορεία; Ακόμα, αυτή η κίνηση θα βοηθήσει όπως προβλέπουν οι οικονομικοί αναλυτές του Twitter στην εισροή εσόδων ή τελικά θα βλάψει τον κολοσσό του social networking και microblogging service;

Στο όλο διαφημιστικό τόλμημα δείχνει να μπαίνει στο παιχνίδι η Microsoft μαζί με την Google. Η πρώτη, πέτυχε να επισυνάψει συνεργασίες με το Digg και το Facebook, ενώ η δεύτερη με το MySpace, και τώρα διεκδικούν ένα μερίδιο προβολής από το Twitter.

Όπως και να έχει, η απάντηση για όλα τα παραπάνω ερωτήματα θα δοθεί στο επόμενο χρονικό διάστημα όταν θα υπάρχει μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για το όλο εγχείρημα.

Μοιράσου το με: buzzbobitdigmeforacampfreestuffdeliciousgooglefacebooktwitterdiggyahoobuzz

Share/Bookmark