Mπορεί ένακορίτσι που διαθέτει αμύθητη περιουσία, ανήκει στις πιο πολυσυζητημένες jet setters και είναι ιδιαίτερα «φειδωλή» στις κοινωνικές της εμφανίσεις να γίνει το νέο πρόσωπο ιταλικού οίκου μόδας;
«Ναι, μπορεί!» απαντά ο οίκος Gucci. Αλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που ένα διάσημο brand συνδυάζει το όνομά του με μια γυναίκα-μύθο. Περίτρανο παράδειγμα τέτοιου είδους «συμμαχίας» που στιγμάτισε την ιστορία της μόδας είναι εκείνο της Ηermes με την αδικοχαμένη πριγκίπισσα του Μονακό Γκρέις Κέλι -χάρη στην οποία «γεννήθηκε» η διάσημη τσάντα Kelly Bag- καθώς και η σύμπραξη του οίκου Givenchy με την Οντρεϊ Χέπμπορν.