Pay per click advertising

Pay per click διαφήμιση. Αξίζει ή είναι απάτη;
Η pay per click διαφήμιση είναι με διαφορά ο πιο δημοφιλής τρόπος online διαφήμισης. Τα τελευταία χρόνια όμως ανθίζει το λεγόμενο click fraud, η απάτη δηλαδή στα κλικ που σημειώνονται για κάθε διαφήμιση.
Το Google ( με το Adwords) και το Yahoo (με το Overture), είναι οι δύο εταιρείες […]

Pay per click advertising

Η pay per click διαφήμιση είναι με διαφορά ο πιο δημοφιλής τρόπος online διαφήμισης. Τα τελευταία χρόνια όμως ανθίζει το λεγόμενο click fraud, η απάτη δηλαδή στα κλικ που σημειώνονται για κάθε διαφήμιση.

Το Google ( με το Adwords) και το Yahoo (με το Overture), είναι οι δύο εταιρείες – κολοσσοί που κερδίζουν τη συντριπτική πλειονότητα του ποσού που διατίθεται κάθε χρόνο για τη διαδικτυακή διαφήμιση κατά αυτόν τον τρόπο. Εκατοντάδες χιλιάδες εταιρείες, ανεξάρτητες ιστοσελίδες και επαγγελματίες διαφημίζονται, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο το 99% των κερδών που αποκομίζει το Google.

Η διαδικασία του pay per click περιλαμβάνει αυτό ακριβώς που περιγράφουν οι λέξεις, είναι δηλαδή η πληρωμή που αναλογεί στους διαφημιζόμενους κάθε φορά που κλικάρεται το διαφημιστικό τους. Η εμφάνισή του γίνεται αναλόγως με το εάν γίνεται αναζήτηση συγκεκριμένων λέξεων-φράσεων κλειδιών, ή σε site σχετικά με τη κατηγορία που ανήκει το διαφημιστικό.

Το click fraud, η διαφημιστική απάτη των click δηλαδή, κάνει την εμφάνισή της όταν ένα διαφημιστικό κλικάρεται από κάποιον ή και από κάποιο πρόγραμμα που προσομοιώνει τα click, με σκοπό την αποκομιδή κέρδους (ή με σκοπό το σαμποτάζ) και την εξαπάτηση.

Ποιοι όμως προβαίνουν σε τέτοια εξαπάτηση; Συνήθως κάποιος ανήθικος ανταγωνιστής που θέλει να ξετινάξει το διαφημιστικό budget του αντιπάλου του, ή κάποιος κάτοχος μιας ιστοσελίδας που θέλει να κερδίσει περισσότερα χρήματα από τις διαφημίσεις που φιλοξενεί στην ιστοσελίδα του.

Ασχέτως όμως του ποιος και γιατί το κάνει αυτό, φαίνεται ότι το click fraud είναι ένα πρόβλημα που σημειώνει μεγάλη αύξηση, ανεξαρτήτως του εάν το Google για παράδειγμα, έχει κατά καιρούς αποζημιώσει κάποιους διαφημιζόμενούς του που είχαν πέσει θύματα διαφημιστικής εξαπάτησης.

Οι δύο μεγάλες εταιρείες πρέπει να δράσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα για να αντιμετωπίσουν αυτή την προβληματική κατάσταση και να αποτρέψουν τη συνέχιση της δυσαρέσκειας και της απογοήτευσης που νοιώθουν οι εταιρείες και γενικότερα όποιοι διαφημίζονται μέσα από το κόστος ανά κλικ διαφήμιση.


Μοιράσου το με: buzzbobitdigmeforacampfreestuffdeliciousgooglefacebooktwitterdiggyahoobuzz

Share/Bookmark