Όταν έχετε τελειώσει τη διαδικασία περισυλλογής των κατάλληλων keywords (τις λέξεις κλειδιά) για το site σας, θα πρέπει αυτές οι λέξεις-κλειδιά να ενταχθούν στο περιεχόμενο των σελίδων που διαθέτετε. Με αυτή τη διαδικασία θα επιτύχετε να αποκομίσετε στοχευόμενη και ποιοτική κίνηση.
Για αυτό που πρέπει να αναρωτηθείτε, είναι εάν όλα αυτά τα keywords, θα αλλάξουν ριζικά το νόημα του κειμένου των ιστοσελίδων σας. Εάν η απάντηση είναι θετική, τότε θα πρέπει είτε να αναθεωρήσετε κάποια από αυτά (και να μην τα συμπεριλάβετε στο περιεχόμενό τους), είτε να αναδημιουργήσετε το site σας απο την αρχή.
Στην περίπτωση που ταιριάζουν στο νόημα και μπορούν να ενταχθούν, μπορούμε να πούμε ότι θα έχετε την πιο αποτελεσματική αξιοποίηση τους, αφού διατηρώντας ανέπαφα τα κείμενά που χρησιμοποιείτε και παράλληλα κρατώντας τα keywords που χαρακτηρίζουν τα προϊόντα ή και τις υπηρεσίες σας, καταφέρνετε να εξασφαλίσετε την καλύτερη δυνατή βάση για μία σωστή προωθητική καμπάνια.
Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι όταν μιλάμε για meta keywords, αναφερόμαστε σε ένα εντελώς διαφορετικό κομμάτι. Με το να προσθέσουμε τα meta στοιχεία στη σελίδα μας, δεν προσφέρουμε κάτι ουσιαστικό εάν αυτές οι λέξεις δεν εμπεριέχονται στα κείμενα που έχουμε δημοσιεύσει.
Κάθε λέξη που επιλέγουμε ως σημαντική για τον χαρακτηρισμό της επιχείρησης και των προϊόντων μας, έχει ξεχωριστή βαρύτητα και πρέπει να τη διαχειριζόμαστε μοναδικά. Η καθεμιά ξεχωριστά λοιπόν, θα λέγαμε ότι αντανακλά τη δική της σημασία και παίζει τον δικό της ρόλο για την τοποθέτηση της ιστοσελίδας μας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Εάν επιλέξετε να μην κρατήσετε τη δομή της υπάρχουσας ιστοσελίδας σας αλλά να τη δημιουργήσετε εξολοκλήρου από την αρχή, τότε θα πρέπει να σκεφτείτε το πώς θα θέλουν να την δουν όσοι θα πλοηγηθούν σε αυτήν για να διευκολύνετε τη ζωή τους αλλά και τις πωλήσεις σας!