Κακόγουστο χιούμορ ή έξυπνο μάρκετινγκ; Οι γνώμες διίστανται στη Βρετανία για την προσπάθεια εταιρείας προφυλακτικών να εκμεταλλευθεί τον επικείμενο γάμο του πρίγκιπα Γουίλιαμ με την Κέιτ Μίντλετον βγάζοντας στο εμπόριο τα επονομαζόμενα «προφυλακτικά του βασιλικού γάμου». Τα συγκεκριμένα προφυλακτικά είναι όπως όλα τα άλλα, με τη διαφορά ότι περιέχονται σε μωβ πακετάκια με τη φωτογραφία του πρίγκιπα και της αγαπημένης του, την υπόσχεση για «απόλαυση υψηλής κλάσεως» και την προτροπή: «Ξαπλώστε και σκεφτείτε την Βρετανία».