«Χάκαραν» διαδικτυακά μαθήματα, έβριζαν καθηγητές και έδειχναν βίντεο με ερωτικό περιεχόμενο

Estimated read time 1 min read

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος οι έρευνες για τον εντοπισμό των άγνωστων δραστών οι οποίοι «χακάροντας» τους κωδικούς μαθητών και μαθητριών εισέβαλλαν στα διαδικτυακά μαθήματα δημιουργώντας αναταραχή.

Aυτό συνέβη σε Γυμνάσιο στην Κάλυμνο, αλλά και σε ένα ακόμα Γυμνάσιο της Ρόδου, όπου στην πρώτη περίπτωση οι δράστες εξύβρισαν τους καθηγητές κατά τη διάρκεια των διαδικτυακών μαθημάτων και στη δεύτερη προέβαλαν βίντεο με ακατάλληλες σκηνές ερωτικού περιεχομένου!

Σύμφωνα με όσα δήλωσε στη «Ροδιακή» ο προϊστάμενος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου κ. Γιάννης Παπαδομαρκάκης, «το ίδιο συνέβη και σε άλλα σχολεία όχι μόνο στο νομό μας αλλά και σε άλλες περιοχές της χώρα μας, ενώ έχει ήδη ενημερωθεί το Υπουργείο Παιδείας».

Επίσης ανάλογη λεπτομερή ενημέρωση έχει γίνει και στη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος η οποία διενεργεί και σχετική έρευνα για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των άγνωστων δραστών.

Σε κάθε περίπτωση ήδη από χθες έχει ζητηθεί από όλους τους μαθητές να εισέρχονται στο σύστημα για τα διαδικτυακά μαθήματα με τα αληθινά τους στοιχεία και όχι με τη χρήση ψευδωνύμων όπως γίνονταν σε ορισμένες περιπτώσεις προηγουμένως, ούτως ώστε να δυσχεραίνονται τέτοιου είδους «εισβολές».

Σύμφωνα με τον κ. Παπαδομαρκάκη, με εξαίρεση αυτό το περιστατικό αλλά και μικρές αλλά αντιμετωπίσιμες δυσκολίες που υπήρξαν τις πρώτες ημέρες, τα διαδικτυακά μαθήματα διεξάγονται κανονικά χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.

Ειδήσεις σήμερα: 

Πέτσας: Με ανοιχτά καταστήματα τα Χριστούγεννα – Πώς θα γίνει η άρση του lockdown

Θεσσαλονίκη: Αύξηση κρουσμάτων μέχρι το τέλος του μήνα δείχνουν οι αναλύσεις των λυμάτων

Ιράκ: Νεκρό κοριτσάκι σε επίθεση με ρουκέτες στην πρεσβεία των ΗΠΑ στη Βαγδάτη – Δείτε βίντεο

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

.cnt”, “bottoming”: true, “offTop”: “.header”,”window”: 639 }”>

Πηγή άρθρου www.protothema.gr

You May Also Like

More From Author