Τηλεκπαίδευση: Πώς θα βαθμολογηθούν οι μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου -Ολη η εγκύκλιος | ΕΛΛΑΔΑ

Estimated read time 1 min read

Τους τρόπους με τους οποίους θα βαθμολογηθούν-αξιολογηθούν οι μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου που διδάσκονται μέσω τηλεκπαίδευσης λόγω lockdown, ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας.

Σύμφωνα με την υπ’ αρ. 167603/ΓΔ4/2020 εγκύκλιο που υπέγραψε η υφυπουργός Σ. Ζαχαράκη, η αξιολόγηση των μαθητών/τριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Α΄ Τετράμηνο θα γίνει σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Στο Γενικό Λύκειο, σύμφωνα με άρθρο 103, παρ.1 του Ν. 4610/2019, για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας κατά τετράμηνο ο/η διδάσκων/ουσα συνεκτιμά τη συμμετοχή του/της στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία, την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του/της για το συγκεκριμένο μάθημα, την επίδοσή του/της στις γραπτές δοκιμασίες, τις εργασίες που εκτελεί στο σχολείο ή στο σπίτι. Αν λείπει κάποιο από τα προαναφερθέντα στοιχεία, ο προφορικός βαθμός του τετραμήνου διαμορφώνεται ύστερα από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων, σύμφωνα με το άρθρο 103, παρ. 3 του Ν. 4610/2019.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σχολεία: Πότε σταματούν τα μαθήματα για Χριστούγεννα -Πότε ανοίγουν

Πανελλαδικές: Τι αλλάζει στις Βάσεις, τα τμήματα και τον αριθμό εισακτέων -Ερχεται νέος νόμος-πλαίσιο

Στο Επαγγελματικό
Λύκειο σύμφωνα με άρθρο 121, παρ.1 του
προπεριγραφόμενου νόμου, για την
αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας
συνεκτιμώνται η συμμετοχή στην
εκπαιδευτική διαδικασία, η επιμέλεια
και το ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο
μάθημα, οι εργασίες που εκπονούνται στο
σπίτι ή στο σχολείο, η επίδοση στις
ενδιάμεσες γραπτές, πρακτικές και
προφορικές δοκιμασίες, οι προαιρετικές
δημιουργικές εργασίες των μαθητών και
ο φάκελος εκπαιδευτικών επιδόσεων και
δραστηριοτήτων κάθε μαθητή όπου αυτός
τηρείται, ενώ, αν λείπουν κάποια από τα
προαναφερόμενα στοιχεία, ο προφορικός
βαθμός τετραμήνου διαμορφώνεται από
τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων,
όπως τούτο προβλέπεται στο άρθρο 121,
παρ. 2 του Ν. 4610/2019.

Επιπλέον, οι
εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της εξ
αποστάσεως εκπαίδευσης ενθαρρύνονται
να χρησιμοποιούν κάθε πρόσφορο τρόπο
διεξαγωγής των γραπτών εξετάσεων και
ηλεκτρονικής αποστολής των θεμάτων
αξιολόγησης και των απαντήσεων των
μαθητών/τριών, καθώς επίσης και:

  • Το εργαλείο «Ασκήσεις» από την ηλεκτρονική τάξη-e-class, στο οποίο περιλαμβάνονται θέματα αυτόματης βαθμολόγησης, θέματα ανάπτυξης (ελεύθερου κειμένου) και θέματα συνδυασμού αυτόματης βαθμολόγησης και ανάπτυξης (ελεύθερου κειμένου).
  • Το εργαλείο «Εργασίες» από την ηλεκτρονική τάξη-e-class: υποβολή από τους/τις μαθητές/τριες αρχείων απαντήσεων με συγκεκριμένη προθεσμία και ώρα υποβολής κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
  • Το εργαλείο «e-me assignments» της πλατφόρμας e-me: Δημιουργία και ανάθεση εργασιών.
  • Το εργαλείο «e-portfolio» της πλατφόρμας e-me: Οργάνωση και προβολή της δουλειάς μαθητών/τριών.
  • Την εφαρμογή «e-me content» της πλατφόρμας e-me: Δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την ανάπτυξη διαφόρων τύπων διαδραστικών μαθησιακών αντικειμένων.
  • Το εργαλείο της ψηφοφορίας/δημοσκόπησης (polling) της πλατφόρμας webex.

Για όλα τα
ανωτέρω εργαλεία παρατίθενται σύνδεσμοι
και παραρτήματα με οδηγίες
χρήσης/παραδείγματα.



Πηγή άρθρου www.iefimerida.gr

You May Also Like

More From Author