Πτώση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα

31. Ιανουαρίου 2011 – 14:24

Η ανεργία και η παρατεταμένη οικονομική ύφεση επηρεάζουν την παγκόσμια Καταναλωτική Εμπιστοσύνη, σύμφωνα με μελέτη της Nielsen αφού ο Δείκτης έπεσε σε 25 από τις 52 χώρες της έρευνας, ενώ στην Ελλάδα σημειώθηκε μία από τις μεγαλύτερες πτώσεις, οδηγώντας τη χώρα στο χαμηλότερο ιστορικά ποσοστό της. Ένας στους τέσσερις Έλληνες δηλώνει πως δεν του περισσεύουν καθόλου χρήματα.

διαβάστε περισσότερα

More From Author