ΠΡΟΒΟΛΕΊΣ Η επανάσταση του… ξενοδόχου

Διαφημιστηκε πολύ. Ως είθισται µε τα νέα προϊόντα. Με τη διαφορά ότι η καµπάνια δεν αποσκοπούσε στην αύξηση των πωλήσεων κάποιου προϊόντος, αλλά στον εκφοβισµό του ίσως ανυποψίαστου καταναλωτή. Το όνοµα αυτού (του δήθεν νέουπροϊόντος) Αυτόφωρο! Αυτόφωρο για τη φοροδιαφυγή. Αυτόφωρο για µη απόδοση ΦΠΑ. ∆ηµοσιεύµατα στις εφηµερίδες, ρεπορτάζ και σχόλια στα κανάλια, φασαρία, δέος… Γιατί; Για το αυτονόητο. Για την εφαρµογή του νόµου που ορίζει ότι, αν διαπράξεις πληµµέληµα και εντοπιστείς εντός 48 ωρών, συλλαµβάνεσαι και οδηγείσαι στονεισαγγελέα και εν συνεχεία στο Αυτόφωρο Τριµελές Πληµµελειοδικείο.

More From Author