Περιορισμούς στα spam από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

2. Μαϊου 2011 – 20:14

Περιορισμούς στην διαφημιστική ηλεκτρονική αλληλογραφία, τα γραπτά μηνύματα και τα εικονομηνύματα στο κινητό (sms και mms), τις προωθητικές διαφημιστικές τηλεφωνικές κλήσεις και τα φαξ βάζει με οδηγία της η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Σύμφωνα με την οδηγία, για την αποστολή spam, απαιτείται η ρητή συγκατάθεση του αποδέκτη της διαφήμισης προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Ακόμη όμως κι αν ο χρήστης έχει δηλώσει γραπτώς ή με ηλεκτρονικό τρόπο ότι ενδιαφέρεται να είναι αποδέκτης, η δήλωση του αυτή μπορεί να ανακαλείται ανά πάσα στιγμή.

διαβάστε περισσότερα

More From Author