14. Μαρτίου 2011 – 18:18
Κυρώσεις εις βάρος τραπεζών που εκδίδουν σε καταναλωτές πιστωτικές κάρτες χωρίς την αίτησή τους, ζήτησε ο Συνήγορος του Καταναλωτή, ύστερα από καταγγελίες πολιτών.
Η εν λόγω πρακτική των τραπεζών συνίσταται στην ταχυδρομική αποστολή πιστωτικής κάρτας στην οικία του καταναλωτή, ο οποίος για να την ακυρώσει είναι υποχρεωμένος να απευθυνθεί με δική του πρωτοβουλία σε κάποιο κατάστημα για να ακυρώσει την κάρτα. Αν απλώς την αγνοήσει ή την καταστρέψει, παραμένει οφειλέτης ετήσιας συνδρομής.