Όποιος κατάλαβε τι συμβαίνει στον ΑΝΤ1

…να σηκώσει το χέρι. Ας πούμε, τι ακριβώς επιχειρείται στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1; Τι ακριβώς επιχειρείται στον ΑΝΤ1 γενικώς; Συρρίκνωση του κόστους; Ναι. Μία ακόμη απόπειρα να ανέβουν τα νούμερα σε τηλεόραση και ραδιόφωνο; Ναι. Πως; Χωρίς βηματισμό. Εκεί που είχε σχεδόν πειστεί ο ακροατής και ο τηλεθεατής, πέρσι, ότι κάτι πάει να γίνει, ότι […]

…να σηκώσει το χέρι. Ας πούμε, τι ακριβώς επιχειρείται στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1; Τι ακριβώς επιχειρείται στον ΑΝΤ1 γενικώς; Συρρίκνωση του κόστους; Ναι. Μία ακόμη απόπειρα να ανέβουν τα νούμερα σε τηλεόραση και ραδιόφωνο; Ναι. Πως; Χωρίς βηματισμό. Εκεί που είχε σχεδόν πειστεί ο ακροατής και ο τηλεθεατής, πέρσι, ότι κάτι πάει να γίνει, ότι οι άνθρωποι που εργάζονται στον Όμιλο έχουν αποφασίσει σοβαρά να σηκώσουν κεφάλι, εκεί και μετά από ένα βήμα μπροστά, γίνονται δυο βήματα πίσω.
Πέρσι, λόγου χάρη, καταμεσής του έτους, έγινε μια προσπάθεια να «σηκωθεί» το ραδιόφωνο του Ομίλου, πάλαι ποτέ κραταιά δύναμη στην ενημέρωση με σαφείς πληγές στον προγραμματισμό και στους ανθρώπους που το κράτησαν ψηλά κατά τα προηγούμενα χρόνια.
Σχεδόν 9 μήνες μετά, και ενώ η συνταγή είχε αρχίσει να αποδίδει, τα νούμερα άρχισαν πάλι να φυλλορροούν και οι ακροατές να προτιμούν άλλες ενημερωτικές παραλίες και να σκορπίζουν όχι κατ’ ανάγκη σε μουσικά ραδιόφωνα, αλλά στους «αντιπάλους» της ενημέρωσης. Ας πούμε, ενισχύθηκε περισσότερο ο ΣΚΑΪ και ο Real, και ανέβηκαν έστω και λίγο ο ΒΗΜΑ και ο Flash;
Πως το «διάβασαν» αυτό οι υπεύθυνοι του 97,2; Ότι το ραδιόφωνο πρέπει να συρρικνωθεί κι άλλο δημοσιογραφικά και να γίνει πιο cute, πιο ανάλαφρο, πιο happy.
Μακάρι να αποδώσει το σχέδιο. Ή μάλλον και αυτό το σχέδιο. Αν και θα ήταν καλύτερα, πρωτίστως να αναζητηθούν ευθύνες προσωποκεντρικά, λόγοι για τους οποίους δεν «δούλεψαν» τα προηγούμενα σχέδια και στελέχη τα οποία τα μπλοκάρισαν, ώστε να μην «δουλέψουν».
Όσο για την τηλεόραση; Είναι ολοφάνερο ότι γίνονται αλχημείες. Στο δελτίο, στην ψυχαγωγία, στο infotainment. Λίγο «κρατάμε αυτό που μας πέτυχε και το συνεχίζουμε», λίγο «κοιτάμε τι κάνει ο ανταγωνισμός και προσπαθούμε να αντεπιτεθούμε» και λίγο «παλεύουμε να διαφοροποιηθούμε». Λίγο απ’ όλα δηλαδή και στο τέλος «ό,τι να ‘ναι».