Κέρκυρα : 40χρονη νοσηλεύτρια παρέλυσε στα κάτω άκρα – Άγνωστο αν οφείλεται στο εμβόλιο

Μια νοσηλεύτρια που έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου, στο νοσοκομείο της Κέρκυρας, παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο, η νοσηλεύτρια του ΕΣΥ μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου παρουσίασε υψηλό πυρετό, κόπωση και παράλυση στα κάτω άκρα.

Ποιες οφειλές παγώνουν και ποιες πληρώνονται μέχρι τέλος Φεβρουαρίου

Η 40χρονη νοσηλεύτρια μητέρα δύο παιδιών  υπεβλήθη σε αξονική, η οποία ήταν καθαρή κι εξετάζεται περαιτέρω από τους γιατρούς προκειμένου να δουν τι έχει συμβεί.

Παράλληλα λαμβάνει ειδική θεραπεία.

Σημειώνεται πως ακόμη δεν έχει εξακριβωθεί αν η παράλυση της στα κάτω άκρα συνδέεται με το εμβόλιο, αν και η ίδια η νοσηλεύτρια δηλώνει πως δεν ταλαιπωρούνταν από κάποιο πρόβλημα υγείας στο παρελθόν.

Η κακοκαιρία «Μήδεια» φέρνει πολικό ψύχος και χιόνια ακόμη και στην Αττική

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από



Πηγή άρθρου www.tanea.gr