Κάμψη 19,5% στις πωλήσεις ηλεκτρικών προϊόντων

Συνεχίστηκε και στο δεύτερο τρίμηνο του 2011 η κάμψη στην ελληνική αγορά των ηλεκτρικών προϊόντων. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της GF…

Κάμψη 19,5% στις πωλήσεις ηλεκτρικών προϊόντωνΣυνεχίστηκε και στο δεύτερο τρίμηνο του 2011 η κάμψη στην ελληνική αγορά των ηλεκτρικών προϊόντων. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της GFK Temax, η συνολική αγορά των ηλεκτρικών προϊόντων ανήλθε σε 548,4 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις, μειωμένη κατά 19,5% σε σχέση με πέρυσι. 

Για μια ακόμα φορά η μείωση σε αξία είναι μεγαλύτερη από την μείωση σε όγκο, υποδηλώνοντας μία σημαντική πτώση των μέσων τιμών, κυρίως λόγω των προσφορών και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που λανσάρουν τα καταστήματα.

Περισσότερα…