Διαφήμιση και διαφημιστικές καμπάνιες

Τί πρέπει να γνωρίζετε, τί πρέπει να προσέξετε Μπορεί να αντιμετωπίζετε τη διαφήμιση και τις διαφημιστικές καμπάνιες σαν έξοδα ή μπορεί να τα αντιμετωπίζετε σαν επένδυση για το μέλλον. Υιοθετώντας τα σαν επένδυση για το μέλλον, τότε μπορεί να φτιάξετε το image της εταιρείας σας, ή μπορεί όμως και να το καταστρέψετε. Χρειάζονται προσεκτικοί χειρισμοί […]

Τί πρέπει να γνωρίζετε, τί πρέπει να προσέξετε

Μπορεί να αντιμετωπίζετε τη διαφήμιση και τις διαφημιστικές καμπάνιες σαν έξοδα ή μπορεί να τα αντιμετωπίζετε σαν επένδυση για το μέλλον. Υιοθετώντας τα σαν επένδυση για το μέλλον, τότε μπορεί να φτιάξετε το image της εταιρείας σας, ή μπορεί όμως και να το καταστρέψετε.

Χρειάζονται προσεκτικοί χειρισμοί αφού κάθε σας κίνηση θα επηρεάζει άμεσα και έμμεσα την εικόνα που έχουν για σας οι πελάτες σας.

Στα πρώτα χρόνια ζωής μιας επιχείρησης σαν πρώτο μέλημα πρέπει να είναι το να γίνει το όνομα της γνωστό στην αγορά. Το μεγαλύτερο μέρος αν όχι όλα από τα διαθέσιμα χρήματα που υπάρχουν για διαφήμιση θα πρέπει να πηγαίνουν για αυτόν τον σκοπό. Μόλις εδραιωθεί η θέση της επιχείρησης και γίνει γνωστή η ύπαρξή της, τότε αυτό το χρηματικό ποσό μπορεί να αφιερωθεί για άλλους σκοπούς προώθησης και προβολής.

Διαφήμιση: Τί πρέπει να γνωρίζετε και τί να προσέξετε

Εάν γνωρίζετε ποιοί είναι στο target group που πρέπει να απευθυνθείτε, τότε θα ξέρετε ποιες εφημερίδες διαβάζουν, ποια προγράμματα στα κανάλια παρακολουθούν, ποιες ιστοσελίδες τους ενδιαφέρουν. Η γνώση όλων αυτών είναι ένα από τα πιο κρίσιμα και ουσιαστικά πράγματα που θα πρέπει να λάβετε γνώση.

Για να μπορέσετε να προσδιορίσετε το target market τότε θα πρέπει να πληρούνται μια σειρά από διάφορα πράγματα.

Αρχικά πρέπει να υπάρχουν βάσιμοι λόγοι του γιατί ένα προϊόν όταν θα λανσαριστεί θα γίνει αποδεκτό και χρήσιμο από τον κόσμο.

Εάν βρείτε τους λόγους που νομίζετε ότι ο κόσμος θα θέλει να το χρησιμοποιήσει και θα το χρειάζεται, τότε θα πρέπει να αναρωτηθείτε το ποιοι θα είναι αυτοί που θα το αγοράσουν. Ποιο target group θα το θέλει και πόσα χρήματα προτίθεται να διαθέσει για την αγορά του. Έτσι χρειάζεται κάποια έρευνα, κάποια στατιστικά στοιχεία, ή κάποια ερωτηματολόγια που θα μας βοηθήσουν να οδηγηθούμε σε ένα σχετικά ασφαλές συμπέρασμα.

Ακόμα και όταν βρείτε απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα, τότε θα πρέπει να δώσετε μεγάλη σημασία στον τρόπο προσέγγισης του κοινού. Θα γίνει μέσω ραδιοφώνου; Σε έντυπη μορφή; Θα στραφείτε στο internet, ή την τηλεόραση; Οποιονδήποτε τρόπο και αν διαλέξετε ή κάποιον συνδυασμό των παραπάνω, θα πρέπει να δώσετε μεγάλο βάρος και σημασία στην ποιότητα της διαφήμισης.

Σε ένα διαφημιστικό σποτ λίγων δευτερολέπτων, ή σε ένα κείμενο λίγων λέξεων θα πρέπει να δώσετε όσο το δυνατόν πιο περιεκτικό νόημα. Θα πρέπει να γίνουν αντιληπτά από τον ακροατή, τον τηλεθεατή ή τον αναγνώστη το ύφος, το αντικείμενο ή και η υπηρεσία που προσφέρετε.

Αυτά είναι τα βασικά σημεία που θα πρέπει να εστιάσετε την προσοχή σας για να  έχετε μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια. Με αυτόν τον τρόπο θα αυξήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας και θα ταυτόχρονα θα μειώσετε τα περιθώρια λάθους και άσκοπων εξόδων.

Advertising Greece

Μοιράσου το με: buzzbobitdigmeforacampfreestuffdeliciousgooglefacebooktwitterdiggyahoobuzz

Share/Bookmark