Jun 29, 2010 - Επικαιρότητα

Αύξηση επισκεψιμότητας

Internet advertising και Αύξηση Επισκεψιμότητας

Με το internet advertising πετυχαίνετε αύξηση της επισκεψιμότητάς του site σας (ένα traffic increase). Ο σκοπός της δημιουργίας μιας διαφημιστικής καμπάνιας μιας επιχείρησης μέσω internet είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας της, καθώς και η αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προϊόντος ή της υπηρεσίας που διαθέτει.

Εάν σας ρωτάγαμε για το αν θέλετε να αποκτήσετε το συντομότερο δυνατό κίνηση στην ιστοσελίδα σας, το πιθανότερο είναι η απάντηση σας να ήταν καταφατική. Όμως η αποκόμιση κίνησης (traffic) στο site σας δεν είναι εύκολη υπόθεση και για αυτόν τον λόγο αποφασίσαμε να σας παραθέσουμε δύο τρόπους αύξησης της επισκεψιμότητας που θα αποδώσουν τα μέγιστα της προσπάθειας που θα καταβάλετε.

Ο πρώτος (και γρηγορότερος) τρόπος για να αποκτήσετε traffic είναι η επί πληρωμής διαφήμιση. Ο πιο συχνά εφαρμοσμένος τρόπος είναι η pay per click advertising campaign (PPC campaign), με πιο δημοφιλή πρεσβευτή αυτής το Google Adwords.


Αυτό όμως που όμως δεν συζητιέται πολύ είναι το ότι η πλειονότητα των ιδιωτών που ξεκινάνε μια τέτοια διαφημιστική καμπάνια, στο τέλος βρίσκονται να πληρώνουν υπερβολικά περισσότερα από αυτά που τελικά κερδίζουν…

Αυτό που σας προτείνουμε να κάνετε είναι να απευθυνθείτε σε κάποια εταιρεία που εξειδικεύεται στο pay per click advertising και είναι γνώστης των τεχνικών που πρέπει να εφαρμοστούν ούτος ώστε να αποδώσουν και να επιστρέψουν το ποσό που δαπανήθηκε αρχικά. Τα συν αυτής της ενέργειας είναι η κατακόρυφη αύξηση της επισκεψιμότητας στον στοχευόμενο ιστοχώρο και η άμεση προώθηση ενός προϊόντος που λανσαρίστηκε σε αυτόν. Στα μείον συγκαταλέγονται το κόστος της ενέργειας αυτής και το ότι η αποδώσει τελειώνει όταν τελειώσει το διαθέσιμο budget.

Ο δεύτερος τρόπος ανήκει στην αντίπερα όχθη που ακούει στο όνομα του search engine optimization, εν συντομία SEO. Η κίνηση αυτή, η λεγόμενη organic traffic, σε αυτή τη περίπτωση αποκτιέται σε βάθος χρόνου και εκτός του τρόπου της εφαρμογής του on page και του off page optimization (της εντός και εκτός σελίδας βελτιστοποίηση), περιλαμβάνει μια πολύ σημαντική διαδικασία: το link building process.

Το link building process είναι η απόκτηση αμοιβαίων ή μη συνδέσμων. Ένας σύνδεσμος προς την ιστοσελίδα μας αποκτιέται όταν η διεύθυνση της ιστοσελίδας σας υπάρχει σε κάποιο άλλο εκτός του δικού σας site. Για παράδειγμα εμείς προσφέρουμε έναν σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα της Wikipedia  που σαν θέμα της έχει τη διαφήμιση Advertising http://en.wikipedia.org/wiki/Advertising.

Με αυτόν τον τρόπο η συγκεκριμένη σελίδα μόλις απέκτησε έναν επιπρόσθετο σύνδεσμο που «ψηφίζει» τη συγκεκριμένη σελίδα. Άρα καταλαβαίνετε ότι εάν το χτίσιμο περιλαμβάνει ποιοτικά site που δείχνουν και αναφέρονται προς την ιστοσελίδα μας, τότε αυτή δυναμώνει και μεγαλώνει τη δύναμη και την επιρροή μας στον χώρο.

Στα συν αυτής της ενέργειας συγκαταλέγονται το βάθος χρόνου, τα μειωμένα στο ελάχιστο έξοδα, καθώς και η δυναμική του όλου εγχειρήματος. Στα μείον είναι ο μεγάλος χρόνος εκπλήρωσης των στόχων και η δυσκολία.

Η δικιά μας γνώμη είναι να προσπαθήσετε να πραγματοποιήσετε έναν συνδυασμό των δύο, δίνοντας περισσότερο βάρος στα μακροπρόθεσμα και σταθερά αποτελέσματα αλλά τονώνοντας ανά τακτά διαστήματα τις πωλήσεις σας με προσεκτικά επιλεγμένες ppc καμπάνιες.

Μοιράσου το με: buzzbobitdigmeforacampfreestuffdeliciousgooglefacebooktwitterdiggyahoobuzz

Share/Bookmark

« επιστροφή στις ειδήσεις