Pay per click advertising (ppc)

Pay per click advertising (PPC)

Το pay per click advertising είναι ένας τρόπος παραγκώνισης του ανταγωνισμού σας και της άμεσης απόκτησης μιας εκ των πρώτων θέσεων στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης για τις λέξεις και τις φράσεις-κλειδιά της επιλογής σας.

Το θετικό στοιχείο είναι ότι μπορεί να δημιουργηθεί με σχετική ευκολία, φτιάχνοντας για παράδειγμα έναν δωρεάν λογαριασμό στο Google και κάνοντας εγγραφή στο πρόγραμμα του AdWords. Αυτό αναλαμβάνει τη προβολή και τη διαφήμιση της επιχείρησης σας στο δίκτυο του Google.

Η διαδικασία είναι απλή: επιλέγετε μερικές φράσεις και λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν την επιχείρηση σας, έναν τίτλο και ένα κείμενο περιγραφής, και όταν σημειωθούν αναζητήσεις που σχετίζονται με τα στοιχεία σας τότε η διαφήμιση που δημιουργήσατε εμφανίζεται δίπλα ή πάνω από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Μόνο εάν κάποιοι χρήστες κάνουν κλικ στις διαφημίσεις σας πληρώνετε ένα αντίτιμο που αναλογεί. Το ποσό που χρεώνεστε ποικίλλει ανάλογα με το πόσο δημοφιλής είναι η προκειμένη λέξη-κλειδί που χρησιμοποιήθηκε. Όσο πιο δημοφιλής είναι τόσο πιο πολύ θα σας στοιχίσει. Μετά το κλικ πάνω στις διαφημίσεις σας, οι χρήστες μεταφέρονται αυτόματα στην ιστοσελίδα που διατηρείτε ή σε αυτήν της επιλογής σας.

Τα γενικότερα πλεονεκτήματα μιας pay per click καμπάνιας συνοψίζονται στα εξής:
1. Ευκολία στην αποκόμιση επισκεπτών για τις επιθυμητές λέξεις και φράσεις κλειδιά
2. Ευκολία στη δημιουργία marketing campaigns με το πάτημα ενός κουμπιού
3. Δυνατή παρουσία στον χώρο του internet
4. Δυνατότητα απόκτησης κοινού από γενικές κατηγορίες πληθυσμού

Σαν μειονεκτήματα συγκαταλέγονται τα εξής:
1. Το συνεχόμενο κόστος προβολής
2. Η άμεση παύση της προβολής με το τέλος του διαθέσιμου budget

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site του Advertising Greece και συγκεκριμένα στο άρθρο του Pay per click Greece.

Μοιράσου το με: buzzcullbobitdigmeforacampfreestuffdeliciousgooglefacebooktwitterdigg

Share/Bookmark

You May Also Like

More From Author