Click through rate (ctr)

Αυξήστε το click through rate (CTR) της διαφημιστικής σας καμπάνιας

Το click through rate, εν συντομία CTR, είναι ένας τρόπος μέτρησης της επιτυχίας της διαδικτυακής σας διαφημιστικής καμπάνιας. Το CTR είναι ο αριθμός που προκύπτει εάν διαιρέσουμε τον αριθμό των χρηστών που έκαναν click πάνω σε μία διαφήμιση με τον αριθμό των εμφανίσεων αυτής της διαφήμισης (impressions). Εάν δηλαδή μια διαφήμιση προβληθεί 100 φορές και ένας μόνο χρήστης κάνει click επάνω της, τότε το click-through-rate θα είναι ένα τοις εκατό (1%).

Εάν αυξήσουμε το CTR τότε θα μειώσουμε αυτόματα και το κόστος της διαφημιστικής μας καμπάνιας, εξοικονομώντας με αυτόν τον τρόπο χρήματα που μπορούμε να διαθέσουμε για κάποιον άλλο σκοπό ή επένδυση. Όσοι από σας χρησιμοποιείτε .gr domain names τότε για το Google το site σας στοχεύει στην Ελληνική αγορά. Από την άλλη πλευρά, όσοι χρησιμοποιείτε domains με κατάληξη .com .net .info κτλ έχετε τη δυνατότητα της επιλογής του προτιμώμενου τομέα στόχευσης.

Το ίδιο ύφος και σκεπτικό ισχύει και για το AdWords. Εφόσον χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να σας υποδείξει για το ποια χώρα ή περιοχή είναι προτιμότερο να χρησιμοποιήσετε για το geographic targeting, ή ακόμα και για το αν θα έπρεπε να μπείτε στη διαδικασία να δημιουργήσετε σελίδες ειδικά σχεδιασμένες ανάλογα με την τοποθεσία του στοχευόμενου κοινού σας. Ακολουθώντας μια σωστή τακτική και ανάλυση, μπορείτε να επεκτείνετε την επιχείρηση σας και να διαθέσετε τα προϊόντα σας σε νέες αγορές και να αποκτήσετε κοινό που ούτε καν γνωρίζατε ότι υπήρχε.

Ακόμα, είναι χρήσιμο να ξέρετε ότι το Google χρησιμοποιεί τα στοιχεία που αντλεί από το organic CTR για να κρίνει για το πόσο και για το εάν ένα αποτέλεσμα αναζήτησης είναι σχετικό με τη λέξη-κλειδί που χρησιμοποιήθηκε.

Μελετώντας τα στοιχεία που μας προσφέρει μια AdWords campaign, μπορούμε να επιλέξουμε πολύ πιο εύκολα τον κατάλληλο τίτλο και description που πρέπει να έχει η ιστοσελίδα μας, αυξάνοντας έτσι την επισκεψιμότητα, τη θέση αλλά και τελικά το click-through-rate που σας αναφέραμε παραπάνω.

Συγκεκριμένα για να θεωρήσουμε ότι έχουμε ένα ικανοποιητικό ROI (return on investment), θα πρέπει να πετύχουμε τα εξής:

1. Την επιλογή των κατάλληλων λέξεων και φράσεων κλειδιών για τη καμπάνια μας
2. Την επιλογή εύστοχων προτάσεων για τον τίτλο και τη περιγραφή της διαφήμισης που πραγματοποιούμε. Είναι σημαντικότατο κομμάτι αφού λανθασμένοι τίτλοι και φράσεις μπορούν να οδηγήσουν σε πολλαπλάσιο κόστος του όλου διαφημιστικού campaign
3. Την παρακίνηση των αναγνωστών για να συμπληρώσουν μία φόρμα, να λάβουν μέρος σε κάποια ψηφοφορία, να μπουν σε κάποια κλήρωση για δώρα που είναι πιθανό να θέλουν να τα αποκτήσουν κ.ο.κ.
4. Τη σωστή ανάλυση των στοιχείων που προκύπτουν από τη διαφημιστική μας εκστρατεία και την όσο το δυνατόν πιο γρήγορη διόρθωση των λαθών εκτίμησης.

Μοιράσου το με: buzzcullbobitdigmeforacampfreestuffdeliciousgooglefacebooktwitterdigg

Share/Bookmark

You May Also Like

More From Author